Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

+420 371 140 900 Po-Pá: 8-15:30 h
  1. E-shop
  2. Doprava a platba

Doprava a platba

Neustále se snažíme zdokonalovat podmínky pro zasílání balíčků, ale vlastní doručovatele ještě nemáme, a tak nezbývá než vyzvednout balíček osobně, nebo si vybrat jednoho z nasmlouvaných dopravců. Každý má své výhody, a proto jsme pro vás sepsali podmínky a tipy, které by vám s výběrem mohly pomoci. Finální rozhodnutí je už poté jen na vás. Jakmile balíček naložíme do auta přepravce, už je jeho doručení jen v jeho rukách, včetně veškerých změn adres i termínů. 

Dopravné a balné CZ

Pro váš balíček si můžete vybrat jednu z následujících způsobů doprav či vyzvednutí:

Osobní odběr Kšice ZDARMA
Osobní odběr Heřmanův Městec      ZDARMA
PPL Parcel CZ Private 115 Kč
PPL Parcelshop  70 Kč


DOPRAVA ZDARMA při nákupu nad 1 500 Kč včetně DPH pro maloodběratele.
DOPRAVA ZDARMA při nákupu nad 2 500 Kč bez DPH pro velkoodběratele.

 

Doprava PPL 

PPL na adresu:

Při výběru dopravy PPL doručení na adresu prosím bedlivě hlídejte informativní e-mail a SMS zprávu od dopravce. Pokud víte, že nebudete v uvedený den a čas na adrese, kterou jste uvedli při objednávce, včas přesměrujte balíček na místo, kde se v danou chvíli budete vyskytovat.

Doručení balíku můžete upravit pouze u některých služeb.
Změnu je možné provést nejdříve po předání zásilky do přepravy a nejpozději před naložením zásilky na rozvoz.
Jaké změny můžete provést?

  • Přesměrovat zásilku do výdejích míst PPL.
  • Upravit datum pro doručení.
  • Upravit adresu doručení.

Změny jsou možné pomocí mobilní aplikaci mojePPL nebo na stránce https://www.ppl.cz/zmena-dispozic po zadání PINU, který je součástí informativního e-mailu o převzetí zásilky do přepravy.

Pozor! Pokud vás řidič doma nezastihne, nechává balíček na nejbližší pobočce Parcelshopu, Parcelboxu a nebo nasmlouvaného výdejního místa Alzaboxu. Na některých těchto místech máte pouze 2 dny na vyzvednutí a poté je balíček automaticky zasílán zpět nám, jakožto odesílateli. Do lhůty pro vyzvednutí již není v našich silách nijak zasáhnout, v tuto chvíli je vše již na vámi zvoleném dopravci. 
V tu chvíli vám je účtováno poštovné za nevyzvednutý balíček.

  • Při platbě převodem, vám bude na účet vrácena částka ponížená o náklad na dopravu,
  • v případě platby na dobírku vám bude cena za dopravu přičtena k Vaší další objednávkce.  

Poté nezbývá jiná možnost, než objednat balíček znovu. 
 

PPL Parcelshop a Parcelbox

PPL Parcelshop:

Výdejní místa PPL (PPL Parcelshopy) jsou skvělou variantou doručení balíčku, pokud nechcete riskovat, že zásilka příjde, když nejste doma. V dnešní době je výdejních míst již přes 6 000, takže není problém vybrat to, které je vám nejblíž. Mužete si tak vyzvednou balíček většinou během polední pauzy a nebo po cestě domů..

  • Vyzvedněte si zásilku v PPL Parcelshopu do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu, nebo v PPL Parcelboxu nebo AlzaBoxu do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu.
  • Pokud jako příjemce využijete dobírku, máte dvě možnosti, jak zásilku uhradit, a to prostřednictvím mobilní aplikace mojePPL nebo proklikem z e-mailové či SMS notifikace. U našich PPL Parcelboxů můžete navíc uhradit dobírku přímo na místě prostřednictvím platebního terminálu.
     

Doručení po EU:

Objednávky zasíláme do všech zemí EU.
Jejich řádné doručení zajišťuje přední česká přepravní společnost PPL CZ službou Exportní balík.
 
 

Možnosti platby: 

Platební kartou předem v CZK                               ZDARMA
Hotově či kartou na pobočce ZDARMA
Platba převodem ZDARMA
PPL na dobírku* 50 Kč

*částka za dobírku se platí vždy i při nároku na DOPRAVNÉ ZDARMA.